Biblické město Babylon v reggae hudbě symbolizuje zkorumpovaný systém, vládu a instituce, které pro své pohodlí utlačují lid. Babylon jsou řetězy, jichž se snaží svobodomyslní lidé zbavit.
V reggae písních se Babylon pálí, svrhává, případně pojednávají o tamní válce. K tomu už ale Jickson ve své apropriaci žánru nedospěl. „Furt se snažim bráško najít ten Babylon,“ otevírá raper aktuální singl, v němž s přáteli kouří cigarety, pojídá grilované maso a pečené brambory, jako by to bylo nějaké vysvobození. Někteří z party pak hryžou do velkých housek a tváří se přitom velmi zle.
Klip dle všeho z velké části vznikl jako product placement pro tvrdý alkohol, Babylon přitom v moderním reggae symbolizuje svět ovládaný touhou po penězích. Text písně tedy napovídá, že Jickson, Robin Zoot a jejich přátelé Babylon našli, aniž by si toho všimli. Druhou možností je, že se do Babylonu v reggae skladbě vydali záměrně, čímž ale otočili význam této metafory o sto osmdesát stupňů.
Mimo tento „duchovní“ přesah singl nabízí už jen klasické poměřování vlastních přirození typu „sleduj jak zmrdi berou jackpot“, „držim v ruce Hennessy, leju ty panáky na zem“ nebo „love mi tečou na účet“. A tak dál, a tak podobně.
Celý klip včetně beatu a „tvrdého“ výrazu navíc evokuje singl 6 Feet Undeground, který v roce 2012 vydal Travis Barker, Yelawolf a Tim Armstrong. Jickson má dokonce nápadně podobné oblečení, účes i tetování jako zpěvák Rancid. Právě Armstrong je přitom příkladem muzikanta, který Babylon v podobě vrchních pater showbyznysu odmítl, i když do nich měla jeho kapela, i když do něj měla jeho kapela na konci 90. let solidně nakročeno. Zkopírovat vnější známky bez vnitřního porozumění ale nestačí. Pokud v biblickém Babylonu došlo ke zmatení jazyků, v tom od Milion+ to vypadá minimálně na zmatení myšlenek.