Koncert byl vyvrcholením dvouletého evropského turné k albu Parallels: Shellac Reworks. S tímto projektem Löffler zavítal také do vyprodané Pařížské filharmonie, londýnské St. Johns At Hackney-Church nebo Henry Le Boef Hall v Bruselu.
Album Parallels vzniklo před dvěma lety v rámci projektu The Shellac Project – ten má za cíl oživit víc než sto let staré archivní nahrávky. Vyšlo u nejstaršího vydavatelství klasické hudby na světě – Deutsche Grammophon.
Unikátní kombinace starých klasických písní s ambientní elektronikou okouzlovala publikum v Rudolfinu svým perfektním provedením. Kromě Bacha, Beethovena a Chopina zazněla i Smetanova Vltava v novém pojetí.
Výjimečný koncert se konal v rámci projektu glorchestra, jehož vizí je propojování symfonického orchestru a moderních hudebních žánrů. Christian Löffler a jeho Parells do této koncepce perfektně zapadly. Z glorchestry se nově stalo bienále - a právě v letech, kdy toto koncertní turné neprobíhá, mohou se fanoušci těšit na nějaký podobně unikátní koncert, jako byl tento.
Večer potvrdil, že koncerty Christiana Löfflera jsou nejen pohlcujícím hudebním zážitkem, ale též unikátní vizuální show.
A tak se koncert, kde zněla Vltava, proměnil v nečekanou taneční party.