Zesnulou zpěvačku Marii Fredriksson nahradit nejde, na tom se nejspíš shodnou fanoušci i kritici. A tak když vloni kytarista, zpěvák a skladatel Per Gessle oznámil, že opět vyjede na turné pod jménem Roxette, mnozí zastřihali ušima. Mohla z toho být nostalgická jízda i blamáž. A ono to dopadlo možná lépe, než šlo doufat.
Klaplo to naživo, jak v naší recenzi potvrdil Marek Reinoha. A nyní tu máme i studiovou nahrávku, singl Bad Blood. Od prvních taktů víme, na čem jsme. Gessleho typická kytara míchající chytlavou melodiku severského popu se zvukem amerického poprocku, bytelný podvozek přímočarých bicích, nenáročný rozchodový text založený na zapamatovatelných obratech místo sofistikované výpovědi. To vše pak vygraduje do refrénu, který se zavrtá do uší na první dobrou, to dvousloví Bad Blood si může leckdo začít pobrukovat už v půlce prvního refrénu, načež to nedostane z hlavy kdo ví jak dlouho. Pro rádiový a stadionový poprock prakticky dokonalá práce.
I ti největší pesimisté razící tvrzení, že bez Marie už Per ty Roxette zkrátka nemá jak táhnout dál, by nyní mohli svůj názor přehodnotit. Bad Blood je výtečný singl dávající naději, že když už se Gessle rozhodl Roxette oprášit, nehodlá jen ždímat značku a chce tvořit dál, nejlépe ve stejném duchu. Za tím cílem vykročil pevným krokem, uvidíme, kam s Roxette ještě dokráčí.