Svou šestou řadovou desku Nauzea Orchestra vydá digitálně a na vinylu a avizuje ji jako nejangažovanější počin v historii kapely, která se zároveň vrací k ostřejšímu zvuku. „Možná jde také o potřebu na poslední chvíli zarezonovat mladickou energií dřív, než nás padesátka definitivně klepne přes prsty a bude už čas jen na bobkovské lullabies. Je asi úsměvné, že před deseti lety jsme zpívali country písně jako Možná jsme jenom starý a teď na prahu stáří vyřváváme postpunkové refrény,“ pozastavuje se frontman kapely Ondřej Švandrlík.
Švandrlík je také autorem scénáře a režisérem klipu k písni Utíkej. A aby kumulaci funkcí bylo učiněno zadost, zahrál si i roli běžce, který s terčem na zádech prchá krajinou směrem ke svému korporátu. „Občas se zacyklíme jako v nějaké videohře, kterou za nás hraje někdo jiný. Text i klip by se daly chápat jako zamyšlení nad tím, jak je paradoxní, že třeba práce v korporátní kanceláři se během dne může stát bezpečným útočištěm. Přesto jakmile ji opustíme, nechce se nám zpátky, ze strachu kolikrát ani nespíme, co nás další den čeká. Ráno ale vejdeme do kanclu a všechno je zas překvapivě v pořádku,“ zamýšlí se hudebník nad příběhem videoklipu, který nese i poselství o ochraně životního prostředí. Ačkoliv kancelářská prezentace jasně zobrazuje opak - vytěžování přírody a její destrukci pro zisk, dá se s vysokou mírou jistoty předpokládat, že celkové vyznění uměleckého díla má být přesně opačné.
Kapela, která vznikla v Ústí nad Labem, se při tvorbě klipu rozmáchla a natáčela na řadě lokací. Pozorný divák si všimne pražských Holešovic, Divadla Metro, karlínských korporátních prostor, okolí jezera Most a chemičky v Záluží u Litvínova, sjezdovky Klíny i Solvayových lomů na Berounsku. A uchu posluchače neunikne druhá vokální vrstva, kterou nahrál host Tomáš Procházka z kapely B4.