Dód
RECENZE: Návrat k největší slávě blackmetalu. Se severákem a Darkthrone v zádech
Nová deska Darkthrone je v pravém slova smyslu návratem k atmosférickým kořenům blackmetalové hudby (tzv. její druhé vlny). Astral Fortress tak posluchače zavádí na ledem pokryté fjordy, kde na starých rezavých bruslích s ukrutným vichrem v zádech prohání ty nejzapomenutější kouty žánru.
RECENZE: Stárnoucí Slipknot hlásí změnu kurzu: Od nářezu k nudě
Kapela, která se v předchozích letech, stejně tak jako v celé své historii, potácela v kulisách osobních tragédií a personálních změn a zároveň se těšila masivní přízni fanoušků hned z několika subžánrů (metal, elektronická hudba, noise‑rock), vydala nové album teprve tři roky po poměrně úspěšné a ve všech směrech zajímavé nahrávce We Are Not Your Kind.
GLOSA: Zagorovou střídá Yzomandias. Hitparádu boří vzkazem pro pašeráka drog Karla
Vydání nové edice úspěšného mixtapu J. Eden E‑GEN vrátilo zástupce předních českých populárních tvůrců hiphopové a elektronické hudby na čelo hitparády. Yzomandias a Nobodylisten jsou se dvěma verzemi nahrávky na prvním i třetím místě žebříčku IFPI. V čem je novinka odlišná?
Ohně. Znásilnění. Smrt a nu‑metal. Nekorektní Woodstock očima generace Netflixu
Nový třídílný dokument Trainwreck: Woodstock '99 od Netflixu pojednává o jedné velmi kontroverzní události populární hudby, která se odehrála na zlomu milénia. Akci provázely problémy, jež z ní udělaly apokalypsu na betonovém plácku uprostřed státu New York.
VIDEO: Velká prsa jsou skvělá, zpívá slepý frontman Rammstein
Klip ke skladbě, s příznačným názvem Dicke Titten, z dílny režiséra Joerna Heitmanna nezachycuje jen idylku německého venkova pomocí vrstvených agrárních obrazů, výjevů z tradičních slavností, kyprých selek zdravého tyrolského venkova, pochodové dechovky, ale třeba i kapitolu o „crossdressingu.“
RECENZE: Konec kotlíkařiny. Vypsaná fixa už zase srší punkem a poetikou
Na desáté řadové desce se Vypsaná fixa vrací do minulosti nejen prostřednictvím videoklipů a estetické stylizace vydání, ale návratem k márdiovské poetice smutného města trolejbusů, a dynamické skladbě ve střihu starého dobrého klubového punku a grunge.