Podcasty
Noty vole speciál: Gabriela Gunčíková s Ghost, Král s Iggym a další úspěšní krajánci
Kdo by to byl řekl, že Gabriela Gunčíková se jednoho dne stane bezejmenným ghůlem v jedné z nejpopulárnějších metalových kapel současnosti? A kdo další z českých muzikantů se dokázal prosadit v zahraničních skupinách? O tom je nový speciál podcastu Noty vole.
Headliner Půda: Skutečný úspěch přijde až s koncertem pravdy
Co je to úspěch? A jak vypadá cesta k němu, když začínáte od nuly? Ve druhé části diskusního večera Headliner Půda zpěvačka Lenny, PR specialistka Kateřina Králová a umělecký ředitel Universal Music Jiří Kouba mluví o konkrétních strategiích, slepých uličkách i zlomových okamžicích, které formují úspěšnou hudební kariéru.
NOTY VOLE: Ságo, Šroubek, Šéfík a krabička bez kafe (56)
V 56. epizodě podcastové revue NOTY VOLE! se Dany, Honza a wlado setkávají u mikrofonu hned po vydání květnového Headlineru. Chválí titulní fotku s Robertem Kodymem, kritizují neschopnost kapel posílat použitelné promo fotky a probírají nejlepší články čísla – od rozhovoru s formací Past přes festivalové průvodce až po příběh Adély Jergové, která prorazila v USA. Do redakce navíc dorazil překvapivý dárek od fanouška – kniha o Beatles a QR kód s hudebním tipem.
NOTY VOLE SPECIÁL: Pod povrchem Ostraky. Michal Prokop si řekl o album roku
„Mluvíme o albu roku 2025?“ Tahle otázma zazní v novém speciálu podcastové revue Noty vole hned několikrát. U pánů Sága, Šroubka a Šéfíka nejde o prázdnou hlášku, ale o konstatování faktu. Ostraka od Michala Prokopa a jeho Framus Five je totiž výjimečná ve všech směrech — autorsky, interpretačně i produkčně.
Headliner Půda #3: Jak se prosadit. Aneb úspěchu se dá jít naproti (část 1 / 194)
Zpěvačka Lenny, píáristka Kateřina Králová a umělecký ředitel Universal Music Jiří Kouba byli hosty Honzy Vedrala na třetím setkání projektu Headliner Půda, který je určen pro lidi "do" muziky a "od" muziky. Tentokrát se hosté věnovali tématu pod titulkem: Jak se prosadit. V Malostranské besedě mluvili o úspěchu, zkušenostech, které k němu vedou, a o tom, že hudební kariéra se nedá narýsovat jen na papíře, ale občas je to potřeba. A že autenticita, trpělivost a práce mohou ledacos přiblížit. Třeba i čísla.
Bombarďák Petr Janda: Když jsem vydělal miliony, vrátil jsem je do muziky (193)
Petr Janda. Kytarista, skladatel, frontman Olympicu – ale taky muzikant, který za šedesát let na scéně neztratil zápal. V sedmnácti zahodil housle, v dvaaosmdesáti pořád skládá nové písničky, objíždí koncerty doma i v Americe, denně cvičí alespoň hodinu na kytaru a třikrát týdně hraje tenis. Místo důchodu? Nová deska Bombarďák, která zní syrově a živě.
Andělské radosti a Miley Cyrus na potápějícím se Titaniku (54)
Pánové Ságo, Šroubek a Šéfík jsou zpět a s nimi 54. epizoda podcastové revue NOTY VOLE! Ohlédli jsme se za andělským mecheche, připomněli vítěze, vzdali čest poraženým. Taky prolistovali dubnový Headliner a ještě stihli zjistit, proč se Miley Cyrus cítí jako na potápějícím se Titaniku.
SPECIÁL: Dvě miliardy pro českou muziku: Vládnou Sheen i Vladimír Mišík
Hudba v Česku loni vydělala přes dvě miliardy. Největší podíl připadl streamingu, ale o slovo se hlásí i vinylová renesance. V novém speciálu naší podcastové revue NOTY VOLE se trojice Šroubek, Ságo a Šéfík ponořila do čísel z výroční zprávy IFPI za rok 2024