Dód

Náhledový obrázek k článku GLOSA:  Objev roku Calin přitvrdil. Fešákovi v barevné kukle je hiphopová škatulka těsná

GLOSA: Objev roku Calin přitvrdil. Fešákovi v barevné kukle je hiphopová škatulka těsná

Držitel ceny Anděl 2022 za objev roku Calin a nadějné jméno mladé české hudební produkce kvítek opět útočí na trendy. Tentokrát jako "pretty boys" s baseballovou pálkou. Fanoušci řeší, zda je to ještě rap.

Náhledový obrázek k článku RECENZE: Návrat k největší slávě blackmetalu. Se severákem a Darkthrone v zádech

RECENZE: Návrat k největší slávě blackmetalu. Se severákem a Darkthrone v zádech

Nová deska Darkthrone je v pravém slova smyslu návratem k atmosférickým kořenům blackmetalové hudby (tzv. její druhé vlny). Astral Fortress tak posluchače zavádí na ledem pokryté fjordy, kde na starých rezavých bruslích s ukrutným vichrem v zádech prohání ty nejzapomenutější kouty žánru.

Náhledový obrázek k článku RECENZE: Stárnoucí Slipknot hlásí změnu kurzu: Od nářezu k nudě

RECENZE: Stárnoucí Slipknot hlásí změnu kurzu: Od nářezu k nudě

Kapela, která se v předchozích letech, stejně tak jako v celé své historii, potácela v kulisách osobních tragédií a personálních změn a zároveň se těšila masivní přízni fanoušků hned z několika subžánrů (metal, elektronická hudba, noise‑rock), vydala nové album teprve tři roky po poměrně úspěšné a ve všech směrech zajímavé nahrávce We Are Not Your Kind.

Náhledový obrázek k článku GLOSA: Zagorovou střídá Yzomandias. Hitparádu boří vzkazem pro pašeráka drog Karla

GLOSA: Zagorovou střídá Yzomandias. Hitparádu boří vzkazem pro pašeráka drog Karla

Vydání nové edice úspěšného mixtapu J. Eden E‑GEN vrátilo zástupce předních českých populárních tvůrců hiphopové a elektronické hudby na čelo hitparády. Yzomandias a Nobodylisten jsou se dvěma verzemi nahrávky na prvním i třetím místě žebříčku IFPI. V čem je novinka odlišná?

Náhledový obrázek k článku Švédská kapela Sabaton rozložila pražské publikum na tanku a s pivem v ruce

Švédská kapela Sabaton rozložila pražské publikum na tanku a s pivem v ruce

Show švédské powermetalové kapely Sabaton překvapila svoji nečekanou organičností a hráčskou energičností. Na pódiu nechyběl tank, dělobuchy ani ohně. Celý večer zkrátka opanovala zákopová atmosféra.

Náhledový obrázek k článku Ohně. Znásilnění. Smrt a nu-metal. Nekorektní Woodstock očima generace Netflixu

Ohně. Znásilnění. Smrt a nu‑metal. Nekorektní Woodstock očima generace Netflixu

Nový třídílný dokument Trainwreck: Woodstock '99 od Netflixu pojednává o jedné velmi kontroverzní události populární hudby, která se odehrála na zlomu milénia. Akci provázely problémy, jež z ní udělaly apokalypsu na betonovém plácku uprostřed státu New York.

Náhledový obrázek k článku RECENZE: Klavíristky hrají Rammstein jemněji než vánek. Budete chtít víc

RECENZE: Klavíristky hrají Rammstein jemněji než vánek. Budete chtít víc

Francouzské klavíristky Adélaïde Panaget a Naïri Badal, které si říkají Duo Jatekok, vydaly svůj další počin a leckomu mohly výběrem repertoáru způsobit šok.

Náhledový obrázek k článku VIDEO: Velká prsa jsou skvělá, zpívá slepý frontman Rammstein

VIDEO: Velká prsa jsou skvělá, zpívá slepý frontman Rammstein

Klip ke skladbě, s příznačným názvem Dicke Titten, z dílny režiséra Joerna Heitmanna nezachycuje jen idylku německého venkova pomocí vrstvených agrárních obrazů, výjevů z tradičních slavností, kyprých selek zdravého tyrolského venkova, pochodové dechovky, ale třeba i kapitolu o „crossdressingu.“

Náhledový obrázek k článku Tvrdě a dlouze! Rammstein zahájili evropské turné s obřími kouřícími pařezy

Tvrdě a dlouze! Rammstein zahájili evropské turné s obřími kouřícími pařezy

Till Lindemann se svojí vyzrálou partou opět přivezl do Prahy velkolepou show. Pod ocelově temným oblakem dýmu zahájili Rammstein v pražských Letňanech celou evropskou tour.

Náhledový obrázek k článku RECENZE: Konec kotlíkařiny. Vypsaná fixa už zase srší punkem a poetikou

RECENZE: Konec kotlíkařiny. Vypsaná fixa už zase srší punkem a poetikou

Na desáté řadové desce se Vypsaná fixa vrací do minulosti nejen prostřednictvím videoklipů a estetické stylizace vydání, ale návratem k márdiovské poetice smutného města trolejbusů, a dynamické skladbě ve střihu starého dobrého klubového punku a grunge.